niedziela, 3 lipca 2011

Glinka- Moja kariara reprezentacyjna już się zakończyła!

Małgorzata Glinka nie chce zmienić swojej decyzji. W 2008 r. zakończyła karierę reprezentacyjną po Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie. Karierę wznowiła na Mundialu w Październiku 2010. Twierdzi jednak, że zagrała w kadrze tylko w ramach przygotowań do sezonu klubowego. Na dzień dzisiejszy twierdzi, że jest powrót do kadry jest nierealny, nawet jeśli ze stanowiska trenera został zwolniony Jerzy Matlak. Mogentale, chce w pełni oddać się macierzyństwu.



- Jestem zaskoczona tą decyzją – powiedziała Glinka-MogentaleSwojej decyzji jednak nie zmieniam. Kiedy ją podejmowałam, nie chodziło o osobę trenera, bo akurat Jerzemu Matlakowi dużo zawdzięczam. Wziął mnie do kadry po urodzeniu dziecka. Chodziło o coś zupełnie innego. Mam dwuletnie dziecko i to właśnie mu chcę poświecić więcej czasu w wakacje – dodała.


Przypomnijmy, że ten sezon był wyjątkowo udany dla Polki. Zdobyła nagrodę MVP Ligi Mistrzyń Final Four. Działacze PZPS wciąż mają nadzieje na powrót Małgosi do kadry: Skoro Skowrońska wróci, to może i Glinka ?

Nie jestem w stanie powiedzieć, że kiedyś wrócę do kadry. Na teraz jest to niemożliwe. Mój okres w reprezentacji się skończył. Ja już jej dałam całe serce i mnóstwo zdrowia. Poza tym nie wyobrażam sobie, że mogłabym wyjechać na dłużej niż dwa dni z dala od dziecka – tłumaczy Małgorzata Glinka-Mogentale.


Czy Glinka zmieni zdanie i wróci do kadry?



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz