wtorek, 21 czerwca 2011

No to krótka Ankieta - Maja Tokarska

Maja - Juniorka i seniorka w jednym ;)

Maja Tokarska

Środkowa
  • Data urodzenia: 22 lutego 1991
  • Wzrost: 193 cm
  • Zasięg stojąc: 252 cm
  • Zasięg w ataku: 318 cm

Prywatnie

  • Moje hobby to: podróże, góry, języki obce, muzyka, film, książka.
  • Zawsze rano włączam w telefonie opcję "drzemka".
  • Zawsze przed snem modlę się.
  • Ulubiona książka: Lance Armstrong "Mój powrót do życia", większość autorstwa Coelho.
  • Muzyka, której mogę słuchać godzinami muzyka ulicznych       grajków, rock.
  • Siatkarski autorytet: Maja Poljak, Christiane Fürst, Fabiana Claudino.
  • Zanim wejdę na boisko nie robię nic specjalnego.
  • Zawsze mam w torebce wszystko tylko nie to, czego akurat szukam.
  • Gdybym nie była siatkarką, to coś bym wymyśliła.
  • Wymarzone miejsce na wakacje to Tatry.
  • Kiedy by łam małą dziewczynką m.in. wydawało mi się że mam supermoce jak bohaterowie z moich bajek. Wierzyłam że kiedyś uda mi się otworzyć drzwi zaklęciem, chodzić po sufitach czy latać.
  • Najpiękniejszy dzień w życiu: dzisiejszy.
  • Niezapomniany mecz dopiero przede mną.
  • Mam słabość do siatkówki.
  • Najbardziej w ludziach cenię to "coś" czego nie da się skategoryzować.
  • Na bezludną wyspę zabrałabym wszystkie książki, które odkładam na półkę z zamiarem przeczytania.
  • Kiedy nie gram w siatkówkę nie nudzę się.
  • Do woli mogłabym się zajadać owocami, kremem z brokuł, "falami Dunaju" mojej Cioci, "krówką" mojej Babci, jedzeniem z Greenway'a.
  • Pójdę w ogień za bliskimi.
  • Z kwiatów uwielbiam lilie, frezje i stokrotki.



    fot. Jarosław Jakubczak



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz