wtorek, 21 czerwca 2011

Megi zostaje, Skowronek do Chin...

Małgorzata Glinka-Mogentale potwierdziła, że zostaje w Stambule. - Pewnie teraz mogłabym zarobić więcej, ale ja ze swojego kontraktu w Stambule jestem zadowolona. Pieniądze to nie wszystko, a w VakifGunes jestem szanowana, mamy świetny zespół i trenera, który potrafił świetnie ułożyć wszystkie klocki. Po co mam odchodzić?Gdyby Michelle była w wieku szkolnym, miałoby to znaczenie. Ale ona w przyszłym roku pójdzie dopiero do przedszkola. A w Turcji ma świetne warunki i piękną pogodę przez cały czas. Gdzie jej będzie lepiej. Maggie zostaje w drużynie, z która wygrała Ligę Mistrzyń

Swój klub zmienia natomiast Katarzyna Skowrońska-Dolata. Ta przenosi się do Chin. Cieszę się z każdego nowego transferu, szczególnie za granicę, Jest to zawsze coś nowego. Wiem, że dziewczyny z plus-ligi mają propozycje z zagranicznych klubów, jednak nie chcą z nich korzystać. A ja to polecam, bo są to nowe przygody, nowe doświadczenia i wspomnienia.



Dla przypomnienia dodamy, że klub Gosi zdobył Ligę mistrzyń, i puchar kraju. Tytuł Mistrzowski należał do Fenerbache...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz